Kwaliteit en tevredenheid

Kwaliteit staat bij de Hezenberg hoog in het vaandel. Wij volgen hiervoor de uitgangspunten van HKZ zoals bij andere onderdelen van de organisatie. Op onze pastorale hulpverlening is ook het keurmerk Christelijke Zorg van toepassing. Dit keurmerk dragen wij sinds 2016. In het kader van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) hanteren wij een Privacyreglement. Bekijk hier ons Privacyreglement (AVG).

Feedback? Graag!
Tegen het einde van je verblijf vragen we je om een enquĂȘte in te vullen die ons helpt onze dienstverlening te verbeteren via onze kwaliteitscyclus. Elke feedback zien wij als een kans voor verbetering! Mocht het onverhoopt gebeuren dat je ontevreden over iets bent, dan horen wij dit graag. Je kunt jouw klacht persoonlijk uiten bij de betrokken medewerker, of je kunt een mail sturen naar onze klachtenfunctionaris, Jenneke Zonneberg via klacht@hezenberg.nl

Ga terug >>